SEVİLMEK

herseye-cocuklar-icin

Merak ediyorsun,

seviyor muyum?

evet diyorum

yetmiyor,

yeni soru

beni neden seviyorsun?

geriliyorum

bu ikinci soru

eğer inansaydın sevdiğime

gelmeyecekti zihnine biliyorum

yine de cevap veriyorum

yenilerinin  geleceğini bilsem de,

üzülüyorum

ben isterdim ki

her çocuğa

sevildiğine emin olunca

verilsin karne,

aferin sınıfını geçtin densin

hissediyorum

bu yıl daha çok seviliyorum

diyene,

isterdim ki daha da önce

verilmesin çocuklar

sevgi dolu iki çift göz

ve kucaklayan iki yana açılmış elleri

olmayan annelere,

ben de merak ediyorum

nasıl dayanıyor

sevilmemiş çocuklar

güne güneşe

nasıl dokunuyor çalışırken

kendi alın terine,

zannediyorum ki

hepsi sahte diplomayla çalışan

doktorlar

her an yakalanacaklarmış gibi tedirgin

utangaç

sıkılgan,

korkuyla yaşayan,

Doğuştan suçlu olmak bu olsa gerek

sevilmemek

ve hep merak etmek

Ne zaman ve

kim gerçekten sevecek?

Yapabilsem

toplardım hepsini

önce yıkar yumar giydirirdim

bayram günü gibi

sonra ben birisinin o diğerinin elini tutar

yürürdük

bütün çocuklar el ele

gazoz içerdik

yemek yerdik birlikte

 

Bir çift göz arardık

gözlerimize gülen

iki çift kulak bizi dinleyen

açılmış kollar sıcak bir yürek,

gökkuşağının altından geçerken dua ederdik

sonra

ben hikayeler anlatırdım her birine,

her hikayede daha çok inanırdık

hepimizin sevildiğine,

yolda olunca kaval sesi de duyardık

gök gürültüsü de

kuzular da olurdu  yanımızda

karıncalar da

yolda olunca ve

ayranımız yeterince çalkalanınca

pulumuz dökülüp de cevherimiz görünmeye başlayınca

tam da o zaman ben

işte özümüz çocuklar derdim

bakın sevgiyle gönderilen ruhumuz,  anne karnına

siz bakmayın nerede olduğunuza boyunuza posunuza

yaşadıklarınıza

kaybolmaz değeri incinin

yere bırakılmakla…

 

 

Bir Cevap Yazın

