BÜYÜK DÜŞMEK

Utanıp
Küçük düşmektense,
Küsmek ve alınıp
bir köşeye çekilmek,
İşte benim modelim
Bu

Kendimden bahsedersem ve
Bir adım atıp
Ben böyle hissediyorum
Dersem
Buram buram terler
Korkudan ensem

Ben deyince öylece
Ortada kalakalırım
Deprem olur, sel gelir, kıyamet kopar
Hatta üçüncü dünya savaşı,
Hepsi bir kaç saniyede
Bütün bunlar olurken ve
Dünya kızılca kıyametken,
Ben radarlarımı açıp
Korkuyla yüz tararım

Düşmek kaçınılmazsa
Küçük düşmek daha iyi sanki
Büyümektense
Çocuk kalmak gibi

Kınamayın beni,
Eğer düşünce
Şişirilmiş yatak serip
Tutan itfaiyecilerim
olduğuna inansaydım
Ben de,
Düşerdim korkmadan
Hatta o zaman
Çok büyük düşerdim
Hem de

BÜYÜK DÜŞMEK” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

