ÖTEKİ

İçimde saklamaktan yoruldugum cocuk,
Artık biraz da sen büyü
ben küçülüyüm
Gördün işte
Güçlü müyüm?
Ne gezer
Ben yorgun sen üzgün
Kader değil bu
Issız bir keder…

Gizlendin durdun
Güya ben de seni korudum
İki ezik iki korkak
İki yarım iki ahmak
Kusura bakma yetti artık
Benim yakamı bırak
Hep karanlık hep sokak
Işığı unuttuk be
Şöyle göğsünü gere gere
Hapşırmak bile yasak

Çık ortaya
Bak burada bir sey var
Dün okudum
Allah tek başına yeter diyor
Güvenene
Ne yaşadığın ne hissettiginden
Kime ne

Lütfen çocuk
Usandım utandım suçlandım
Senden daha çok belki de
Çık bir güneş görsün yüzün
Onu da okudum
Yok galiba birinden duydum
Üzüm gibiymisiz biz de
Güneş isterlermis uzun uzun
Pekmez olacaklarsa güzūn

Bir Cevap Yazın

