Ricam Şu!

İçimde

Bayağı içerde

Bir yer var

Kaçtığım

Dayanamayıp

Kendimi attığım

Soluk soluğa kaldığım

Zamanlarda

Sığındığım

 

Oraya gittiğimde

Yerime birisini bırakırım

Soğuk

Ukala

Umarsız

Kibirli

Tepeden bakan

Her şeye

Herkese uzak

Mesafeli

Öfkeli

Birisini

Niye?

İşler aksamasın diye

 

Ben dinlenirken

Kendime gelirken

O bekler

Durumu idare eder

Bir yandan da

Gözlerim onu

Endişe de ederim

Korkarım

Bir aksilik yapmasa

Başıma iş açmasa

Diye

 

Açar tabi

Bir sürü iş

Bir sürü soru

Bir sürü aksama

Düzeltilmesi gereken

Sonra

 

Şunu demiştin

Der insanlar

Şöyle söyledin

Böyle davrandın

Umursamadın

Uzaklaştın

Kırdın

İncittin

Acıttın

 

Ben değildim o

Diyemem

Anlatamam

İnandıramam

İnsanları

Yakınları

Akrabayı taallukatı

Eşi dostu

Arkadaşları

 

Ben o sırada

İçerdeydim

Güçsüzdüm

Yorgundum

Hastaydım

Raporluydum

Mazeretim vardı

Şarjdaydım

Diyemem

İnanmazlar

Anlamazlar

 

Çoktan

Çeteleler tutulmuş

Faturalar yazılmış

Ödeme emirleri çıkmış

Postaya verilmiş

Al bakalım sana

İntikam

Mesafe

Öfke

Suçlama

Saldırı

Nasıl olurmuş

Gör anla

 

Dayanırım biraz

Kem küm ederim

Anlatmaya çalışırım

Didinirim

Uğraşırım

Öncekine dönmek için

Bu kez

Daha büyük

Bedeller öderim

Tavizler verir

Sermayeden yer

Sıfırı tüketirim

Şarj bitince de

Kaçar yine

İçeri girerim

Ben içerdeyken

Dinlenirken

İyileşirken

Yeni sermaye

Yapacağım diye

Terlerken

Vekilim

Güya bana iyilik

Olsun diye

Korumak için beni

Saldırıya geçer

Taarruz eder

Kırar döker

Yeni borçlar eker

Ve

Bu hikaye böyle

Devam edip gider

 

Yerime bıraktığıma

Ne derim

Nasıl kızarım

Aynam o benim

Ondan değil

Kendimden bizarım

İçerdeki deliğimde

Ne hissediyorsam

Onu yansıtır o

Acı çekiyorsam

Acıtır

İncinmişsem

İncitir

Ötelenmişsem

Öteler

Öfkeliysem

Kızdırır

 

Sığındığım delikte

Konuşamadığımdan

Gömüldüğüm için

Ellerimin arasına

Bir de ağlayamam ya

Kalbimin yarasına

Anca üşür titrerim

Ardı sıra

O yüzden

Önceden hazırlanmış

Mektuplarım olur

Hazırda

Onlardan birisini

Alıp çıkar

Yerime bakan

İnsanların karşısına

Nasıl okursa artık

Tahmin edin

Davranışlarla

Her yer

Haliyle

Alabora

 

Yorucu olduğunu

Biliyorum

Özürler diliyorum

Eğer mümkünse

Ricam şu

İçeri kaçtığımda

Uzaklaştığımda

Güçsüz kaldığımda

Yerime birini

Bıraktığımda

Biraz bekleseniz

Olmaz mı?

Gelirim nasılsa

Söz

Bir gün o delikleri

Kapatacağım

Allahın da yardımıyla

                                                                      Faik Özdengül

Ricam Şu!” üzerine 2 yorum

  1. de gediniz..
    kapatmaya ne zaman dönülür ki..ya da döndünüz..alınan gider gitmek isteyen ..bahane arıyordur besbelli..gidesi olmayan için ne yaparsan yap yerinden kıpırdamaz..
    neysem..

Bir Cevap Yazın

