ÇIĞLIK

Koskocaman

Çığlıklar atmak istiyorum

Çığ gibi

Kayalara çarpa çarpa yürüyen

İçi ateş topu

Yuvarlandıkça büyüyen

Bir yandan da korkuyorum

Altında kalmasın kimse

Altında kalmayım ben de diye

 

Ağzımdan kocaman

Ateşler çıkarmak istiyorum

Dokunduğu her şeyi yaksın

Bir yandan da korkuyorum

Kimse yanmasın

Ben de yanmayım diye

 

Kocaman

Kılıçlarla dalmak istiyorum

Meydana

Değdiği her şeyi kırsın

Bir yandan da korkuyorum

istiyorum ki kimse ölmesin

Ben de ölmeyim

 

Aslında yaşamak istiyorum

Herkesle birlikte

Serinlik istiyorum ateşime

Ey ateş İbrahim’e serin ol

Dediği gibi

Desin artık istiyorum

Herkesle birlikte

 

Ateşim buza dönsün

Kendi güneşiyle ısıtınca

Toprağı yeşerten su olsun

Kara dönsün

Çığ yerine

Merhametli rüzgarıyla

Tepelerden bereket olup insin

 

Kılıcım kalem olsun

Gözyaşım mürekkep

İlhamını göndersin

Merhametli eliyle

Dokunsun elime

Hece olsun kelime cümle

Ateş suya dönsün

Himmetiyle

 

Emrini biliyorum

Öfkeni tut

Tuttum

Ve bağışla

Bağışladım

Bir de iyilik yap

Ardından

Tamam

 

Vaadini de biliyorum

Böyle yaparsam

Sükunet vereceksin

Kalbime

Şimdi sıra sende

 

Bilmeden yaptıklarımı

Böyle bildirme bana

Gaffarsın Settarsın

Bilerek olanları ise

Ne olur lütfen

Unuttur  artık hatırlatma

 

Aczimi bildim

Boynumu büktüm

Kusurumu gördüm

Kimseyle değil işim

İçimdeymiş düşman

Kulunum işte

Kapında bekliyorum

Perişan ve pişman

                                                Faik Özdengül

ÇIĞLIK” üzerine bir yorum

  1. Eyvallah Hocam önünüzde saygıyla eğiliyorum. Nasılda benim acziyetimi bildirmişsiniz tekrar saygılar…

Bir Cevap Yazın

