TELAŞ

Sakin görünürüm

Oysa apar topardır içim

Eksik olmasın diye hayatım

Bir ötesini düşünürüm belli ki

 

Hep düşünürdüm

Neden hatırlamam geçeni

Şimdi anlıyorum ki

Yaşar mı doya doya

Bir ayağı asansördeki biri

 

Telaşım korktuğumdanmış

Ya kızarsa biri

Ya gülerse

Ya alay ederse

Eciş bücüş yüzüme

 

Hiç aynaya bakmadım bu yüzden

Hiç kulak asmadım

Güzelsin diyene

Hiç inanmadım

Sevilesi bir yüz görene yüzümde

 

Yüzümü kapatmak içindi hepsi

Yüzlerce başka yüz bu yüzden

Sihirbaz gibi ürkek

Ya görürlerse diye telaşlı

 

Nasıl oldu bilmem

Şimdi gülümser oldum yüzüme

Öfkelenince geçmişe

Eğiliyorum dizime ve

Bir başka ayna görünüyor gözüme

Gönlümde…

Faik Özdengül

 

Bir Cevap Yazın

